Pengumuman…

Arini saya tak sempat lagi nk tulih blog..😦 Disaat orang lain bertungkus lumus melakukan ibadat, saya pulak sedang sebok dengan urusan dunia.. Urusan yang perlu disiapkan hari ini jugak…by hook or by crook.. kata mamat tulah.. Huh. Bertapa ruginya.. Teringat pesan beringat 5 sebelum 5.

Maka dengan berat hati terpaksa jugak melangkah ke opis yang sudah tak rela menerima kedatangan saya lagi malam ni. Saya ingin mengucapkan terima kasih yang terhingga kepada sahabat yang sudi bertandang ke blog ni hari ni.

Mintak maaf jugak tidak dapat mencurik ilmu kalian hari ini. Saya nk bagitau satu rahsia yang saya baru tahu hari ini. Waktu saya balik tadi, gerai air depan Masjid Bayan Baru mengamalkan satu polisi. Apabila sahaja Azan Maghrib berkumandang, air akan diberikan secara percuma.. Haha.. Rezeki orang berbukak dalam keta.. Sapa2 nk berbukak air free bolehla nk dekat azan wat muka tak malu menerjah ke gerai tu..πŸ˜› Apapun semoga brader tu dimurahkan rezeki hendaknya.

Ok2.. pengumuman yang saya nak buat: Kepada sahabat2 yang mintak Game CashFlow tu saya dah antar tgh ari tadi. Semoga dapat manfaatkan. Kalo ada yang nama ter miss tu nnti bagitaulah.. Siap satu game hantar pegi Hong Kong lagi.. heheh..

Pengumuman kedua, saya nk tolong promote e-book free dari Labanon, harap2 tak basi lagi lah berita nih..πŸ˜‰ Boleh dapatkan e-book tu di sini : http://usahawan.d3ly.com/

Sorry brader tak sempat baca lagi.. Tapi saya dah baca yang version 0.0 punyer. Ebook yang sgt menarik dan betul2 tak sangka dihasilkan oleh penulis muda yang mempunyai visi yang sangat mantap. Apalagi, rebutlah peluang ini..πŸ™‚

Okeh2.. Jom balik. Rugi dok lepak kat opis time karnival sale nih.. Sehingga berjumpa lagi sahabat.

-Fuad-

Explore posts in the same categories: Maklumat Umum

15 Komen di “Pengumuman…”


  1. […] Fuad dikejar kesibukan kerja. […]

  2. linn_comel Says:

    Nak juga game cashflow tu , camner yer..procedure nak dapatkan game cashflow tu..

  3. starstreet Says:

    rasanya nak jugak game tu camner caranya yerk!!

  4. cikguonline Says:

    Terima kasih En. Fuad wa siap Kad Hari Raya lagi… tq tq tq…


  5. […] Selepas sahaja pulang dari solat Jumaat di dalam peti surat ada sampul Pos Ekspres. Rupanya daripada En. Fuad dari https://almaribuku.wordpress.com. Terima kasih Fuad sudi kirimkan saya CD Games siap dengan kad Selamat Hari Raya lagi. […]

  6. infomalaya Says:

    mcm best je games tu.. nak satu leh tak?? fuad exchange link bleh??

  7. BAGAK Says:

    minta juga satu

  8. labanon Says:

    Wowowow tq fuad kerana membantu sayaπŸ˜€

  9. ad3ck Says:

    berminat nak game tuh..apsal tak penah dengar pn sebelom neh?

  10. KU> Says:

    Ya,terima kasih..saya juga telah terima CDnya yg disertakan dengan kad raya,hehe..terimas.Tapi kan en fuad,bila sy dah install games tu,dia asyik keluar msg “Please insert the play CD into the CD drive and click OK” walaupun cd tu dah berade kat dlm CD drive..cam mana yek?

    maaf zahir dan batin

  11. soulof99 Says:

    Wah.. CD apa ni? Cd game CashFlow ni…? Den nak gak…πŸ˜›

  12. acuterateh Says:

    aku pun nak……..lama tak layan games ni. Boleh ker En.Fuad?

  13. Fuad Says:

    Ok.. Pada sesiapa yang berminat nak game CashFlow tu boleh bagi alamat rumah ke email saya: ahmadfuad.ibrahim@gmail.com tapi saya hanya boleh pos lepas raya lah. Sekarang ni memang tak sempat nk uruskan. Insya Allah lepas raya boleh setel. Utk maklumat lanjut boleh rujuk http://www.richdad.com

    Cabaran kepada orang yg dah ada game tu, rekod saya boleh keluar dari rat race (Financial Freedom) dalam masa kurang dari 5 minit. Heheh.. Sape boleh wat rekod lagi cepat dari tu ada hadiah istimewa..πŸ˜‰

    Infomalaya: Orait.. Nnti saya boh linkπŸ™‚

    Ad3ck: Game ni mmg tak best sgt pon.. Boring.. Tapi berguna utk set kita punyer minda supaya always beware dengan penjagaan Cashflow.

    Ku: Play CD tu ialah CD1. Kalo boh CD2 dia tak jadik..

  14. din Says:

    eh, ada dapat cd ke? nape saya tak dapat? how i want to get it? let me know! tak nak ketinggalan…


Tinggalkan Jawapan

