Tak Paham tapi Best

Salam pertemuan,

ย 

Saya mempunyai satu sindrom yang saya rasa pelik iaitu seronok melayan cerita yang saya sebenarnya tak berapa paham. Contoh sekarang saya dok melayan DVD, House MD. Berebut ngan member yang nk main PS2 saya plak sebuk nak ngabiskan yang season 1 punya. Yang lawaknya, saya bukanlah paham sangat medical2 term yang derang sebut tapi best gila melayan problem solving scenario nih.

Dulu, saya jugak dok gila melayan anime Hikaru No Go. Anime pasal budak yang main Go, sejenis catur Jepon. Terus terang, sampai sekarang saya tak paham camne Go tu dimainkan. Tapi besh jugak melayan cite tu.

Ini adalah sindrom yang saya tak paham. Tak paham tapi best. Malam ni nak marathon DVD tu sampi abes. Selamat berhujung minggu.. I Love Friday๐Ÿ˜›

Iklan: Saya nk bagi buku free kat orang yang berminat saja. Sila rujuk blog Main Saham. Siapa cepat dia dapat.

Sehingga bertemu lagi..

-Fuad-

Explore posts in the same categories: Maklumat Umum

11 Komen di “Tak Paham tapi Best”

  1. linn_comel Says:

    Aha..Fuad, sindrom ini saya juga selalu alami, layan je..sebab rasa best tak kira buku atau filem, Padahal, bila nak ingat balik, satu benda pun tak faham..๐Ÿ™‚

  2. KakiPatah Says:

    Hahaha…Malaysia…dah biasa ngan menda2 pelik nih,
    Malaysia,apa yang tak pelik???
    Macam-macam ada….

    Spt akubetul.blogspot.com

    Banyak menda ada kat situ..hehe!
    bukan saya punya.

  3. aku Says:

    Aku BERMINAT!

    Dari keterangan ni dan sebelum2 ni, nampaknya en. Fuad aku andaikan suka main chess?
    Betul tak?

  4. akirasuri Says:

    selamat bercuti!

    nota: cerita pelik boleh membuatkan kita berfikir. sekian.

  5. aminbakish Says:

    lepas tengok cerita tak paham tu, bolehle ulas bagi kami faham… hehehe๐Ÿ˜€

    ehem..ehemm..

    kalau sudi, silalah jawab tag akak.
    6 weird things.

    Terima Kasih.๐Ÿ˜€

  6. psittacula Says:

    SAYA juga penggemar movie, tapi agak memilih. dulu masa zaman budak-budak saya gemar tgk movie cina dan movie dari barat sampai bapa saya kata

    ‘engkau ni nak jadi murtad ke”

    sampai cam tu sekali..saya pun tak faham kenapa bapa saya kata cam tu, maybe dia marah sangat kerana saya leka tgk tv sampai lupa solat.

    sekarang ni pun saya minat tgk movie walaupun busy. lately saya minat tgk movie yang berkaitan dgn survival, ttg kehidupan, ttg penyiasatan dan peperangan serta sejarah. ttg cinta? tak berapa minat kecuali kisah cinta dalam filem-filem bukan dari malaysia.. kenapa ? entah!

  7. psittacula Says:

    saya juga pengumpul setem….mana nak dapat setem tu? cantik betul.

  8. amokdemanis Says:

    i love friday too..hehe

  9. Fuad Says:

    Linn: Wah..Ada gak orang yang sama.. Heh..

    Kakipatah: Dunia ni mmg pelik๐Ÿ™‚

    Aku: Nak kata suka sgt tu taklah. Tapi layan la..

    Akirasuri: Kalo tak berfikir.. bende tu normal la kan?

    Aminbakish: Heh.. X berbakat ulas crita.. Ok.. Dah jawab tag tu..

    Psittacula: Setem tu hanya untuk tatapan saja.๐Ÿ˜‰

    Amok: Yeah. What else can be better..

  10. weldan Says:

    ebook business je ke? lain .. ade?๐Ÿ˜€

  11. shaz.... Says:

    hey…..
    sindrom yang jarg orang kta2….best la ayt…


Tinggalkan Jawapan

